Welcome to the CHURRO FAMILY
22. ARISTOTELOUS STR. THESSALONIKI
EL GATO NEGRO FRANCHISE
Το brand new concept των EL GATO NEGRO ξεκίνησε από την καρδιά της Θεσσαλονίκης, την Αριστοτέλους, και κατέκτησε γρήγορα την ευρύτερη περιοχή με το καινοτόμο design, τις πρωτότυπες και ψαγμένες προτάσεις, την κορυφαία ποιότητα, το άψογο και γρήγορο σέρβις και το πάντα χαμογελαστό προσωπικό του, με εξειδίκευση στα Churros (Ισπανικός Λουκουμάς), παρασκευάζοντας και διαθέτοντας παράλληλα και άλλα προϊόντα, όπως καφέδες και ροφήματα, πρωϊνά, κρέπες, βάφλες, pancakes κ.ά.
Η ενθουσιώδης αποδοχή του από την αγορά αντικατοπτρίζεται τόσο με υψηλή αξιολόγηση (Google: 4,5/5, Facebook: 5/5, Wolt: 9,4/10, e-food: 4,1/5), όσο και με μεγάλη απήχηση (followers και interaction) στο Instagram.
Η απόφαση να αναπτυχθεί μέσω franchise ήρθε ως μία φυσική επιχειρηματική εξέλιξη, ώστε να διαδώσει τα κορυφαία churros του και να προσφέρει την ανεπανάληπτη γευστική εμπειρία EL GATO NEGRO σε όλη την Ελλάδα.
Follow us:
Το EL GATO NEGRO έχει αναπτύξει ένα στιβαρό και καλά σχεδιασμένο σύστημα franchise με κύρια χαρακτηριστικά:
● Μοναδικά Churros: Το κύριο προϊόν των EL GATO NEGRO παρασκευάζεται με μοναδικές συνταγές, υψηλή τεχνογνωσία, μοναδικές και κατ΄ αποκλειστικότητα πρώτες ύλες και κορυφαίο εξοπλισμό.● Εξαιρετικά Προϊόντα: Με τις ευφάνταστες συνταγές τους, τα EL GATO NEGRO κερδίζει το προβάδισμα στο κλάδο της Μικρής Εστίασης.● Αυξημένη Αποδοτικότητα: Η λειτουργική διαμόρφωση με επιλεγμένο κωδικολόγιο που απαιτεί μικρό αριθμό υπαλλήλων διασφαλίζουν χαμηλά λειτουργικά έξοδα.● Υψηλή Κερδοφορία: Το χαμηλό κοστολόγιο, λόγω του βασικού προϊόντος (churros), όπως και το έξυπνο στήσιμο (layout) των καταστημάτων, διασφαλίζουν υψηλά μεικτά κέρδη και αυξημένη αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης.● Έντονη Διαφοροποίηση: Η γνήσια και πρωτότυπη εταιρική ταυτότητα και τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της, συμπεριλαμβανομένου τόσο του design, με έντονα φωτεινά χρώματα που τραβάνε την προσοχή, όσο και της συσκευασίας, όπως ο ειδικός κώνος για τα churros στο χέρι, κάνουν τα EL GATO NEGRO να ξεχωρίζουν και να εντυπωσιάζουν τους πελάτες.● Αυξημένη Αγοραστική Κίνηση: Η ζήτηση όλες τις ώρες της ημέρας αυξάνει την αποδοτικότητα και την ευκαιρία για αύξηση των εσόδων.
Η πρόταση FRANCHISE των EL GATO NEGRO έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τρεις βασικούς τύπους, επιτρέποντας την προσαρμογή του concept σε διάφορες αγοραστικές ανάγκες και περιβάλλοντα και να αξιοποιεί αποτελεσματικά τον χώρο του εκάστοτε καταστήματος:
● TIENDA PEQUEÑA (μικρό κατάστημα), 45 – 85 τ.μ. που διαθέτει επιλεκτική γκάμα προϊόντων, ιδανικό για καταστήματα με περιορισμένο χώρο ή για όσους επιθυμούν να επικεντρωθούν στο take away και το delivery.● TIENDA MEDIANA (μεσαίο κατάστημα), 85 – 125 τ.μ. που διαθέτει πλήρη γκάμα προϊόντων, για take away, delivery και dine in, διαθέτοντας μικρό σαλόνι – πρασιά, για τους πελάτες που επιθυμούν να καθίσουν και να απολαύσουν τα προϊόντα εντός του καταστήματος.● TIENDA GRANDE (μεγάλο κατάστημα), από 125 τ.μ. που διαθέτει εκτεταμένη γκάμα προϊόντων (με έμφαση σε brunch και καφέ), για take away, delivery και dine in, με μεγάλο σαλόνι για περισσότερους πελάτες.
Το management team των EL GATO NEGRO προετοίμαζε το project πάνω από ενάμιση έτος, συγκεντρώνοντας την αναγκαία τεχνογνωσία και δημιουργώντας τις απαραίτητες υποδομές. Διαθέτει ένα δυνατό σύνολο εμπειριών και γνώσεων, καθώς αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους στον κλάδο της εστίασης με μεγάλο success story, με Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον κο Ανδρέα Βαρλάμη, με 11 καταστήματα εστίασης στη Θεσσαλονίκη και συνέταιρο την κα Βασιλική - Αικατερίνη Μουρούτη, κάτοχο Msc in Advanced Marketing Management από το Πανεπιστήμιο του Lancaster, έχοντας εργαστεί τόσο στο Λονδίνο, όσο και σε πλήθος διευθυντικών θέσεων στην Ελλάδα στην εστίαση, κάτοχος Six Sigma και CompTIA Certification, όπως και την κα Ευαγγελία Ξανθόπουλου, η οποία διαθέτει πέρα από άψογη γνώση των churros, αξιοσημείωτη εμπειρία στο κλάδο του παγωτού και στο merchandising των προϊόντων, παρακολουθώντας συνέχεια τις τάσεις και εξελίξεις στο χώρο.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Η πρόταση franchise των EL GATO NEGRO διαθέτει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα του franchise project:
Με τη μοναδική εταιρική ταυτότητα, το ξεχωριστό design, τα κορυφαία προϊόντα και την υψηλή κερδοφορία, το franchise των EL GATO NEGRO διαθέτει όλα τα στοιχεία για την επιτυχία στον κλάδο της Μικρής Εστίασης.
Προσφέροντας φρέσκα και αγνά γλυκά και αλμυρά εδέσματα, και αποτελώντας το place to be για κορυφαία churros, παρέχει στους συνεργάτες – δικαιοδόχους του, μια σειρά από προνόμια που αποτελούν εχέγγυα επιτυχίας:
Μοναδικό Concept: Η διαφοροποιημένη, γνήσια και ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα δημιουργεί ένα ξεχωριστό περιβάλλον που προσελκύει τους πελάτες.
Ξεχωριστό Design: Το εντυπωσιακό design των καταστημάτων που παραπέμπει σε Λούνα Πάρκ προσφέρει μια μοναδική ατμόσφαιρα που ανεβάζει τη διάθεση των πελατών και τους κάνει να αισθάνονται άνετα.
Εργονομικός Σχεδιασμός (layout): Ο εργονομικός σχεδιασμός των καταστημάτων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης των πελατών και διασφαλίζει μια ευχάριστη εμπειρία.
Κορυφαία Προϊόντα: Τα μοναδικά προϊόντα με μοναδικές συνταγές και αποκλειστικότητα πρώτων υλών προσφέρουν υψηλή ποιότητα και κορυφαία γεύση, επιτρέποντας στο κατάστημα να ξεχωρίσει.
Υψηλή Κερδοφορία: Το χαμηλό κόστος αγορών (food cost) του βασικού προϊόντος (churros) συνεισφέρει στην υψηλή κερδοφορία του καταστήματος.
Σύστημα λειτουργίας: Διασφαλίζει την εφαρμογή των ορθών και δοκιμασμένων στην πράξη διαδικασιών, όπως και την αποδοτική λειτουργία του καταστήματος.
Υποστήριξη και Συμβουλές: Οι συνεργάτες – franchisees λαμβάνουν υποστήριξη και συμβουλές σε όλα τα θέματα που αφορούν το κατάστημά τους και τη καθημερινή λειτουργία του.
Εκπαίδευση και κατάρτιση: Παρέχεται πλήρης εκπαίδευση τόσο για τον υπεύθυνο του καταστήματος όσο και για το προσωπικό του καταστήματος, εξασφαλίζοντας την διάχυση της εξειδικευμένης γνώσης και επιτυγχάνοντας υψηλές αποδόσεις.
Μάρκετινγκ και διαφήμιση: Η μητρική εταιρεία διενεργεί πολλαπλές εθνικές ενέργειες σε social media και παρέχει καθοδήγηση για τοπικές προωθητικές ενέργειες.
Επιλογή και Αξιολόγηση Περιοχής και Καταστήματος: Για κάθε υποψήφιο κατάστημα διενεργείται εξειδικευμένη και εμπεριστατωμένη εμπορική μελέτη, ώστε να τεθούν ρεαλιστικοί στόχοι αποδόσεων και απόσβεσης της αρχικής επένδυσης.
Want to join us?
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ
σε τ.μ.: από 45
ENTRY FEES:
από 12,000 €
Εξοπλισμός & Επίπλωση:
από 37,500 €
Διαμόρφωση:
από 30,000 €
ROYALTIES:
4%, με ελάχιστη μηνιαία χρέωση
MRK FEES:
2%, με ελάχιστη μηνιαία χρέωση